مخمور جام عشق

مخمور جام عشقم ساقی بده شرابی ... پر کن قدح که بی می مجلس ندارد آبی

مخمور جام عشق

مخمور جام عشقم ساقی بده شرابی ... پر کن قدح که بی می مجلس ندارد آبی

نوشته هایم درباره جام جهانی در فیسبوک (1)

بعد از بازی ایران و آرژانتین



لحظه ای که نابغه ضربه کاری را به تیم ما زد قلبم تیر عجیبی کشید. به گمانم سکته خفیفی کردم. این شاید بهترین بازی بود که در عمرم از تیم ملی می دیدم. بسیار پر غرور تر از خیلی بازی هایی مثل 6-2 کره جنوبی. ای کاش آن 4 دقیقه لعنتی هم به کام ما تمام میشد تا این بهترین بازی ما با نتیجه ای غیر شکست تمام میشد. واقعا لیاقتمان باخت نبود. من میگم حتی مساوی هم نبود. یک پنالتی و سه شانس خیلی زیاد برای گل. بچه ها ممنون برای این بازی زیبا. 

روزهای قبل نوشته بودم که می توانیم از آرژانتین امتیاز بگیریم و به توانایی های بچه ها و مربی مان اعتماد داشتم. امروز خوشبختانه بچه ها رو سفیدمان کردند. بازی بعدی هم همینطور بازی کنند خوشحالم چه صعود کنیم چه نکنیم. بعد از سالهای تحقیر فوتبال ملی حالا دنیا به ما احترام می گذارد. روزی که دی ماریا، آگوئرو، هیگوائین و مسی به جز آن لحظه کذایی در مقابلمان تسلیم بودند. آفرین بر همه شما. 

دست آخر با فدراسیون و دولتمردان که هر چه دارید و ندارید زمین بگذارید و کیروش را نگه دارید. با درایت او میلیونها ایرانی امروز به کشورشان افتخار کردند. من اگر بودم همین امروز با او قرارداد سفید امضا می کردم. ای کاش که او بماند.


روزهای قبل نوشته بودم که می توانیم از آرژانتین امتیاز بگیریم و به توانایی های بچه ها و مربی مان اعتماد داشتم. امروز خوشبختانه بچه ها رو سفیدمان کردند. بازی بعدی هم همینطور بازی کنند خوشحالم چه صعود کنیم چه نکنیم. بعد از سالهای تحقیر فوتبال ملی حالا دنیا به ما احترام می گذارد. روزی که دی ماریا، آگوئرو، هیگوائین و مسی به جز آن لحظه کذایی در مقابلمان تسلیم بودند. آفرین بر همه شما. 

دست آخر با فدراسیون و دولتمردان که هر چه دارید و ندارید زمین بگذارید و کیروش را نگه دارید. با درایت او میلیونها ایرانی امروز به کشورشان افتخار کردند. من اگر بودم همین امروز با او قرارداد سفید امضا می کردم. ای کاش که او بماند.


روزهای قبل نوشته بودم که می توانیم از آرژانتین امتیاز بگیریم و به توانایی های بچه ها و مربی مان اعتماد داشتم. امروز خوشبختانه بچه ها رو سفیدمان کردند. بازی بعدی هم همینطور بازی کنند خوشحالم چه صعود کنیم چه نکنیم. بعد از سالهای تحقیر فوتبال ملی حالا دنیا به ما احترام می گذارد. روزی که دی ماریا، آگوئرو، هیگوائین و مسی به جز آن لحظه کذایی در مقابلمان تسلیم بودند. آفرین بر همه شما. 

دست آخر با فدراسیون و دولتمردان که هر چه دارید و ندارید زمین بگذارید و کیروش را نگه دارید. با درایت او میلیونها ایرانی امروز به کشورشان افتخار کردند. من اگر بودم همین امروز با او قرارداد سفید امضا می کردم. ای کاش که او بماند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد