مخمور جام عشق

مخمور جام عشقم ساقی بده شرابی ... پر کن قدح که بی می مجلس ندارد آبی

مخمور جام عشق

مخمور جام عشقم ساقی بده شرابی ... پر کن قدح که بی می مجلس ندارد آبی

بازگشت از سفر

ما چهار رزوی است که رسیده ایم. سفر طولانی و سختی بود. اول از همه خداحافظی اش. این بار در چشمان همه غم زیادی را حس می کردم. فکر کنم این غم اضافی به خاطر جدا شدن از علی بود. 6 هفته ای که آنجا بود خودش را در دل همه جا کرده بود. اینکه تو داری باعث این جدایی می شوی حس بدی بود که در روزهای آخر و در هنگام خداحافظی و حتی بعدش در وجودم جاری بود. 


سفر خیلی خوبی بود. تا به حال عید به ایران سفر نکرده بودم. به نظرم بهترین موقع برای سفر به ایران است. اولا تهران تمیز و خلوت و پاکیزه است. بعد هم آدمها سر کار نیستند و بیشتر فرصت داری با آنها باشی. برای من که خیلی خوب بود. غیر از آن، اینکه موفق شدم لحظه تحویل سال را در خانه مادربزرگ باشم بسیار دلنشین بود. از آن آرزوهای بزرگی بود که هر سال موقع تحویل سال دعا می کردم سال دیگر محقق شود. خدا رو شکر اکثر خانواده خوب بودند و آنهایی هم که کسالتی داشتند رو به بهبود بودند. دوستان قدیمی را هم موفق به زیارتشان شدیم و حالا با تولد فرزندانمان شاهد رشد و پویایی نسل جدید هم هستیم. خدا رو شکر همه خوب بودند و قبراق. 


و اما در آخر اینکه باز هم این سفر نشان داد که عاشق ایرانم و بس. آرزو می کردم که میشد آنجا بمانم و زندگی ام را سر و سامان بدهم. فعلا برایم مقدور نیست اما در تمام مدت حضورم این حس قوی وجود داشت که بالاخره به زودی این فراق به وصال می انجامد و باز خواهم گشت. 

نظرات 5 + ارسال نظر
م ه ر د ا د یکشنبه 24 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 11:35 ق.ظ

به به، بسیار زیبا، لذت بردیم از خوندنش.

مسعود دوشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 10:41 ب.ظ

آزمایشی

مسعود دوشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 10:44 ب.ظ

واقعا ما هم بعد از خداحافظی هیچ خبری از شما نداریم
علی در چه حالیه ، واقعا فضای جدید از یکطرف کمک میکنه که این خوش گذشتن های علی زیاد به دلخوری تبدیل نشه

تاکامی دوشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 10:01 ق.ظ

سلام رئیس
هرچند دیدار با شما کوتاه بود ولی بسیار برای من انرژی بخش و مفید بود .

ان شاءالله زودتر و با دست پر به ایران بر می گردی ولی هرجا هستی باعث افتخار مایی داداش.
ضمنا عکسها رو ایمیل نکردی . یادت نره.

سلام شنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 10:49 ق.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام
درباره انتخاب رشته مشاوره می خواستم من کارشناسی را مخابرات خواندم حال برای ارشد نمی دانم چه کنم
تنها نگرانی ام بازار کار است
ارشد مخابرات سیستم بازار کارش چه طور است اصلا باید کجا دنبال کار گشت دروسی که در دانشگاه می خوانیم مثلامخابرات دیجیتال پردازش تصویر پردازش سیگنال فرایندهای تصادفی و... تاچه حد به درد بازار کار می خورد
کلا پیشنهاد و تجربه شما چیست چه کار کنم تا بتوانم کار گیر بیاورم دوره آموزشی خواص یا مهارت خاص هر چی می دونید بگید
در باره گرایش میدان وبازار کارش هم اگر اطلاعاتی دارید بگید
کلا من به دروسی که مفاهیم ریاضی مثل تجزیه و تحلیل یا پردازش سیگنال دارند علاقه دارم تاحدی هم به مفاهیم فیزیکی مثل مغناطیس ولی الان اولویت اولم بازار کار است به نظر شما چه گرایشی را انتخاب کنم بازار کار کنترل را هم اگر اطلاعاتی دارید بگید
خواهشا خوب راهنمایی کنیدخیلی این سوالها برایم حیاتی است
خدا خیرتان دهد
یا حق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد