مخمور جام عشق

مخمور جام عشقم ساقی بده شرابی ... پر کن قدح که بی می مجلس ندارد آبی

مخمور جام عشق

مخمور جام عشقم ساقی بده شرابی ... پر کن قدح که بی می مجلس ندارد آبی

زندگی

امروز با دوستی صحبت می کردم. چند سالی از من بزرگتر است. به طور کلی پول برایش مهم است و به همین خاطر تصمیم من برای رفتن به کالیفرنیا را سرزنش می کند. امروز می گفت زندگی ما که گذشت من می خواهم آنقدر پول در بیاورم که دخترم از زندگیش لذت ببرد. دلم خیلی به حالش سوخت. نگاهی به زندگی خودم کردم و دیدم اکثریت روزهای زندگی ام را به خوشی و خوشحالی گذرانده ام. چه دوران خردسالی و کودکی و چه دوران مدرسه و دانشگاه و چه دوران ادامه تحصیل و بعد هم ازدواج. خوب که فکر می کنم این زندگی خوش را مدیون پدر و مادرم هستم که باعث شدند به من خیلی خوش بگذرد. ما خانواده پولداری نبودیم. اما پدر و مادرم به من آموختند که برای خوش بودن لازم نیست همه شرایط زندگی ایده آل را داشته باشی و ما را انسانهای قانعی بار آوردند. از آنها بی نهایت سپاسگزارم و امیدوارم خودم هم پدر خوبی برای علی باشم. از دوستان و بعد هم همسرم متشکرم که در سایر اوقات زندگیم خصوصا بعد از ورود به دانشگاه لحظات بسیار شاد و زیبایی را برایم رقم زدند. من برعکس این دوستم حسرتی برای این زندگی ندارم و دستاورد بزرگ زندگی ام را عشق و دوستی و محبت خانواده و دوستانم می دانم. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد