مخمور جام عشق

مخمور جام عشقم ساقی بده شرابی ... پر کن قدح که بی می مجلس ندارد آبی

مخمور جام عشق

مخمور جام عشقم ساقی بده شرابی ... پر کن قدح که بی می مجلس ندارد آبی

برای بابا

نظرات 2 + ارسال نظر
مسعود شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 06:11 ب.ظ

من هم شاهد بودم که آین آموزش ها چقدر کیفی و کمی بود از استخر بگیر و زبان و کاردستی و ...... زحمات زیادی این بابا و مامان برای شما کشیدند .درود
راستی بهزاد من منتظر بودم این چند روز خونه بودی از طوفان دالاس بگی که اوضاع جغرافیایی اونو بهتر بشناسیم
بد نیست از این کارا هم بکنی ها

گلریز شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 06:33 ب.ظ http://golrizfarmani.blogfa.com

سلام دکتر
امیدوارم همگی خوب خوب باشید.
فکر کنم باید اولین سالی باشه که روز پدر رو باید بهت تبریک بگیم روزت مبارک خیلی خیلی.
و راستش در کنار طوفان دالاس، من بیشتر منتظر پست روز پدر بودم ...
شاد باشید و خندان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد