مخمور جام عشق

مخمور جام عشقم ساقی بده شرابی ... پر کن قدح که بی می مجلس ندارد آبی

مخمور جام عشق

مخمور جام عشقم ساقی بده شرابی ... پر کن قدح که بی می مجلس ندارد آبی

جراحی زانو

حدود ۴ سال پیش در یه بازی فوتبال زانوم آسیب دید. تو این ۴ سال با فیزیوتراپی خیلی‌ تلاش کردم که زانوم رو بهتر کنم که کمی‌ بهتر شد اما هیچ وقت خوب خوب نشد. این اواخر دردش کمی‌ بیشتر شده بود و تصمیم گرفتم بالاخره زانوم رو عمل کنم تا دیگه واقعا این بار خوب بشه. فردا صبح زود عمل جراحی رو زانوم رو انجام میدم. این اولین تجربه بیهوشی من هست. فردا که راد بشه خوشحالم که بعد از مدت کوتاهی‌ دیگه زنوم درد نمی‌کنه و می‌تونم با علی‌ حسابی‌ بدو بدو بکنم. ایشالا فردا دوباره اینجا از خودم مینویسم. 

نظرات 1 + ارسال نظر
م ه ر د ا د جمعه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 07:58 ب.ظ

به سلامتی... انشالله که به زودی با هم بدو بدو میکنید...:)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد