مخمور جام عشق

مخمور جام عشقم ساقی بده شرابی ... پر کن قدح که بی می مجلس ندارد آبی

مخمور جام عشق

مخمور جام عشقم ساقی بده شرابی ... پر کن قدح که بی می مجلس ندارد آبی

تبریک عید

من تبریک با ای-میل رو جز در موارد خاص به نوعی از سر باز کردن می دونم. خودم تا جای ممکن از این روش استفاده نمی کنم و معمولا هم به کسانی که یک ای-میل درست می کنند و یک جا به 100 نفر تبریک میگن، جوابی نمیدم. سعی می کنم کسانی رو که دوست دارم رو پیدا کنم و حتی شده یکی دو دقیقه صحبت کنم. من هنوز تبریکات عیدم تموم نشده و چند نفری هستند که هنوز موفق به تماس گرفتن باهاشون و تبریک گفتن نشدم اما اگر توفیقی باشه به زودی این کارو می کنم. امسال سه نفر به ما زنگ زدند و سال نو را تبریک گفتند. 1 نفر هم زحمت کشید و برایمان کارت تبریک فرستاد. 2 نفر هم عید دیدنی آمدند خانه مان :) با آماری که ارائه شد، عملا پرونده عید و عید دیدنی و تبریکات امسال ما بسته شد. با تمام غربتمان در شهر جدید خیلی خوب بود. 

نظرات 2 + ارسال نظر
م ه ر د ا د پنج‌شنبه 8 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 01:55 ب.ظ

این ایمیل به همه زدن ها مثل اس.ام.اس کلی زدن میمونه!

مسعود شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 01:05 ب.ظ

با خوندن آخرین جملاتت یک غمی من را گرفت که چرا برات کارت نفرستادم؟ من که برای خیلی ها در تهران کارت دادم . بایستی برای شما ها اونور آبی ها هم میفرستادم . حق با شماست عزیز دلم.

ممنون دایی مسعود. ما هم برای خیلی ها فرستادیم که متاسفانه به دستشون نرسید. شما که همیشه به یاد ما هستید :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد