مخمور جام عشق

مخمور جام عشقم ساقی بده شرابی ... پر کن قدح که بی می مجلس ندارد آبی

مخمور جام عشق

مخمور جام عشقم ساقی بده شرابی ... پر کن قدح که بی می مجلس ندارد آبی

از دالاس

این اولین نوشته از دالاسه. هر چند من قبلا از همین جا تو این وبلاگ نوشته بودم (من اشتباهی ام). هوا خوب و بهاری و همه چیز تا بحال خوب. چند روزی طول می کشه تا جا بیفتیم و من هم فرصت کنم مفصل تر بنویسم. 

نظرات 5 + ارسال نظر
شهاب دوشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 08:47 ق.ظ

به سلامت سفرت (رفتنت) خوش!

م ه ر د ا د سه‌شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 10:50 ب.ظ

به سلامتی و دل خوش :)

مجتبی چهارشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 12:16 ق.ظ

هم مفصل تر بنویسین و هم اینکه پاسخ کامنتها را بدین . انشاالله عاقبتش خیر باشه.

مسعود پنج‌شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 04:32 ب.ظ

رسیدنتون به خیر
حالا دیگه برامون از دالاس و تکزاس و .......... بنویس و بگو
از اونجا به آزتک ها نزدیک شده ها

گلریز سه‌شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 04:32 ب.ظ http://golrizfarmani.blogfa.com

منتظریم بهزاد بنویس خوبین ؟ جا افتادین؟ همه چی مرتبه؟ و شاید رفته رفته بتونی برامون بنویسی از نتیجه این تصمیمی که گرفتی برای این تغییر جدید در زندگی تون.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد