مخمور جام عشق

مخمور جام عشقم ساقی بده شرابی ... پر کن قدح که بی می مجلس ندارد آبی

مخمور جام عشق

مخمور جام عشقم ساقی بده شرابی ... پر کن قدح که بی می مجلس ندارد آبی

ویزای آمریکا و دیگر قضایا

دیشب قبل از اینکه از سر کار بخوام بیام بیرون ای-میل اومد که پاسپورتم رو پست کنم که ویزای آمریکام رو بگیرم. بالاخره ویزای آمریکام جور شد و می تونم (البته باید) کارم رو از تقریبا 2 هفته دیگر شروع کنم. امروز رفتم سر کار فعلیم و استعفا دادم. مدیرم و بعد رئیس شرکت شروع کردند صحبت کردن با من و نهایتا 10000 دلار حقوقم رو زیاد کردند و 10000 تا گزینه سهام شرکت رو دادند. (کلا پیشنهاد وسوسه کننده ایه). ازشون 2-3 روز وقت خواستم تا فکر کنم. خیلی پیچیده شد. از هر لحاظ. تصمیم گرفتن برام مشکل شد. آیا باید کانادا رو ترک کنم برای کار در شرکتی به بزرگی سامسونگ ولی جایی مثل دالاس؟ آیا با وضع فعلی شرکت همچنان به من اعتماد داره و در چند ماه آینده نمی خواد که جای من کسی رو استخدام کنه؟ آیا با این افزایش حقوق زندگی راحت تری رو در کانادا نخواهیم داشت؟ آیا اگر این شرکت به جایی برسه با اون همه گزینه سهام پول قلمبه ای گیرم نمیاد؟ 


گاهی گزینه نداشتن بهتر از گزینه زیاد داشتن است! 

نظرات 5 + ارسال نظر
مسعود شنبه 7 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 02:30 ب.ظ

بهزاد جان من اطلاعات دیگری از نحوه پیش نویس قرار دادت با سامسونگ ندارم.
اما سربسته بخواهم بگم معمولا اگه کار تو یک شرکت بزرگتر امکانش جور بشه خودش مثل یک جور سرمایه گذاریه و انگار یک حقوقی میگیری که بهت پول نمی دهند ولی بعدا دریافتش میکنی.
بنظر من کار سامسونگ را اگر بزرگتره و قبلا انجامش ندادی حتما بگیر و بخصوص که تجربه زندگی تو دالاس هم خیلی مهمه.
پیروز باشی و سلامت

ممنون دایی مسعود :-) احتمالا همین گزینه رو انتخاب می کنم :)

تاکامی شنبه 7 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 06:49 ب.ظ

الخیر فی ماوقع

مجتبی شنبه 7 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 07:09 ب.ظ

سلام دکتر بهزاد آینده ، اتفاقی وبت سر زدم ، کلا" قبل هرکاری مشورت کن اگه نتیجه گرفتی و دو دل بودی حتما" استخاره کن . تو شهر ما چند تا روحانی هستن استخاره شون ردخور نداره و به عینه این تجربه ثابت شده . اگه کمک خواستی در خدمتم . راستی اهل کدوم شهر هستین ؟

سلام

راستش به استخاره اعتقاد دارم. به طور خاص تر «استخاره ذات الرقاع». ولی وضعیت من هنوز به استخاره نرسیده و شاید عقلی بتونم نتیجه بگیرم. ممنون از شما :)

شهریار شنبه 7 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 10:26 ب.ظ

انشاء‌الله همیشه توی زندگی‌ات مشکلاتت ازدیاد گزینه باشه :-)
به همسرت هم سلام برسون.

ارادتمند :-)

مجتبی یکشنبه 8 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 09:41 ب.ظ

ممنون دکتر که به نظرم اهمیت دادین. به هر حال من در خدمتگذاری حاضرم. چون به اون صورت زحمتی نداره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد