مخمور جام عشق

مخمور جام عشقم ساقی بده شرابی ... پر کن قدح که بی می مجلس ندارد آبی

مخمور جام عشق

مخمور جام عشقم ساقی بده شرابی ... پر کن قدح که بی می مجلس ندارد آبی

ای-میل های فورواردی

همه ما روزانه تعدادی ای-میل های فورواردی که حاوی داستانهای جالب در مورد مشاهیر، روشهای بهبود زندگی، خواص خوراکیها و یا نکات کاربردی زندگی می گیریم. این نوشته ها چنان با جزئیات نوشته می شوند که با خواندن آنها حس یک مقاله تحقیقاتی به آدم دست می دهد اما با کمی تحقیق می توان پی برد که اکثر آنها متاسفانه دروغ و یا شایعه ای بیش نیستند. مثلا ای-میلی راجع به اینکه لباس فارغ التحصیلی دانشجویان شمال آمریکا از لباس ابوعلی سینا برگرفته شده و یا اینکه اگر سارقان شما را در جلوی عابر بانک مجبور کردند رمز عبورتان را بزنید رمز را معکوس وارد کنید و از این دست داستانها. اخیرا با وبسایتی آشنا شدم به نام «گمانه» که به صحت و سقم ادعای بعضی از این شایعات اینترنتی می پردازد. خواندنش را برای روشن شدن بعضی از نکاتی که در اثر خواندن ای-میلهای فورواردی گمراه شده ایم را توصیه می کنم. 

نظرات 3 + ارسال نظر
amin چهارشنبه 4 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 10:04 ب.ظ

lotfan in nazro pak konid
"سلام
من امین موسوی تاکامی هستم...."
mamnoon amin 2012
آدرس :

http://behzadwin.blogsky.com/Comments.bs?PostID=155&Page=1

با سلام

من نمی دونم چرا شما اینطور آمرانه به من میگید این کارو بکنم؟ اگه طی یک پیام خصوصی مودبانه خواهش کنید و علتش رو هم بگین در نظر خواهم گرفت در غیر اینصورت متاسفم.

amin چهارشنبه 4 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 10:06 ب.ظ

lotfan in nazro pak konid
"سلام
من امین موسوی تاکامی هستم...."
mamnoon amin 2012
آدرس :

http://behzadwin.blogsky.com/Comments.bs?PostID=155&Page=1

با سلام

من نمی دونم چرا شما اینطور آمرانه به من میگید این کارو بکنم؟ اگه طی یک پیام خصوصی مودبانه خواهش کنید و علتش رو هم بگین در نظر خواهم گرفت در غیر اینصورت متاسفم.

امین موسوی تاکامی یکشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1401 ساعت 06:04 ب.ظ

با سلام و احترام. لطفاً این چند عدد کامنت که عبارت امین موسوی تاکامی دران هست را پاک کنید پیشاپیش از حسن توجه شما سپاسگزارم. دلیلش این هست که هر کس اسم من را در گوگل جستجو کند سایت شما می آید . ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد