مخمور جام عشق

مخمور جام عشقم ساقی بده شرابی ... پر کن قدح که بی می مجلس ندارد آبی

مخمور جام عشق

مخمور جام عشقم ساقی بده شرابی ... پر کن قدح که بی می مجلس ندارد آبی

بازگشت

بعد از سفر چند هفته ای به کانادا برگشته ام. سفری خوب و پر از خاطره بود. انشاالله نتایج این سفر در چند ماه آینده مشخص می شود. در این سفر بیشتر عزیزانم و دوستانم را دیدم. ایران را بعد از چند سال از نزدیک دیدم و تغییرات اخیر را از نزدیک دیدم و احساس کردم. ایران را دوست داشتم و انشاالله خداوند مقدر بگرداند که در آینده بتوانم برگردم و در ایران زندگی ام را دنبال کنم. 

نظرات 3 + ارسال نظر
saeid سه‌شنبه 12 دی‌ماه سال 1391 ساعت 02:56 ق.ظ http://saeidperak.18.lc

سلام خوبی ؟ ببخشین مزاحم شدم داداش تا حالا برات مشکل کامپیوتری پیش اومده ؟ بله حتما ولی ندونسی چیکار کنی خوب من یه سایت میگم به طور 24 ساعته با پشتیبانی کامل خیلی خوب مشکل همه رو حل میکنه با جدیدترین نرم افزار ها جون من یه سر بزن
در ضمن این سایت مدیر ومعاون هم لازم داره اگه خواسی بیا عضو بشو

رضا سه‌شنبه 12 دی‌ماه سال 1391 ساعت 03:08 ق.ظ http://iran-estekhdam.blogfa.com/

سلام
وبلاگ خوب و پرمحتوایی دارید ، امیدوارم توی کارتون موفق باشید ، راستی

چنانچه دنبال کار میگردی ، یه شغل با یه درآمد مناسب ، کافیه از پایگاه اینترنتی ما دیدن کنی

آرزوی موفقیت برات می کنم [گل]

بهزاد امینی جمعه 15 دی‌ماه سال 1391 ساعت 04:45 ب.ظ

وبلاگت یه طرف این دوتا کامنت بالایی یک طرف خداست!!!!!!!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد