مخمور جام عشق

مخمور جام عشقم ساقی بده شرابی ... پر کن قدح که بی می مجلس ندارد آبی

مخمور جام عشق

مخمور جام عشقم ساقی بده شرابی ... پر کن قدح که بی می مجلس ندارد آبی

یا من اسمه دوا و ذکره شفا


امروز فهمیدم که مادرم 2-3 روز پیش روی پل عابر پیاده زمین خورده و در اثر اصابت سرش به میله های پل عابر پیاده بیهوش شده و یکی دو روزی رو در ICU بستری بوده. امروز که فهمیدم به حال خودم زار زار گریه کردم که مادرم 2 روز بیمارستان بود و من اینجا حتی خبر هم نداشتم. تف به این دنیا. 


حالا خدا رو شکر بهتره. براش دعا می کنم. شما هم دعا کنید. 


نظرات 1 + ارسال نظر
تاکامی یکشنبه 21 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 07:57 ق.ظ

امن یجیب المضطر اذا دعاه ویکشف السوء

دوقولوها به جدشون متوسل شدن مطمئن باشید به زودی خبرهای خوبی از ایشون می رسه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد