مخمور جام عشق

مخمور جام عشقم ساقی بده شرابی ... پر کن قدح که بی می مجلس ندارد آبی

مخمور جام عشق

مخمور جام عشقم ساقی بده شرابی ... پر کن قدح که بی می مجلس ندارد آبی

بر باعث و بانی اش لعنت

این نوشته از روی عصبانیت نوشته شده و احتمالا زیاد منطقی نیست!


خیلی چیزها رو می بینیم و می شنویم و به روی خودمون نمی اریم ولی بعضی چیزها دیگه واقعا زور داره قبول کردنش. از امروز جی-میل و گوگل رو به خاطر اینکه شرکت گوگل ویدئوی اهانت آمیز به پیامبر اسلام (ص) را حذف نکرده فیلتر کرده اند! واقعا به این سطح شعور و فهم باید چی گفت؟ بابا شما ها اگه واقعا اعتراضی دارید گوگل رو داوطلبانه تحریم کنید و ببینید واقعا چند نفر دلشون می خواد این کارو بکنند. بابا به خدا چند صد هزار نفر از داخل ایران از جی-میل به عنوان وسیله ارتباطی شون استفاده می کنند و این کار احمقانه هیچ فایده ای جز اینکه مردم عادی ایران محدود بشن نداره. 


من به عنوان یک مسلمان معتقد از اینکه فیلم اهانت آمیز ساخته شده ناراحتم. برای ابراز ناراحتی هم راه و روش وجود داره. آخه چرا با تصمیم احمقانه یک سری آدم باید به دردسر بیفتند؟ البته من خودم الان در ایران زندگی نمی کنم که دچار مشکل مستقیم شده باشم اما به هر حال عزیزانم در ایران زندگی می کنند و از این قضیه متاثر شده اند و میشن. 


هر چند عقلانی عمل کردن تصمیم گیران برای ما کم کم به آرزویی نا ممکن تیدیل میشه ولی امیدوارم که لاقل برای موضوعاتی اینچنین دست از کله شقی و حماقت بردارند و از آزار و اذیت مردم و کاربران عادی دست بکشند. 

نظرات 6 + ارسال نظر
رضا دوشنبه 3 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 11:53 ب.ظ

من تو ایرانم. هیچکدومو قطع نکردن. شایعه بود فقط.

م ه ر د ا د سه‌شنبه 4 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 12:05 ق.ظ

آقای رضا شما احتمالاً با فیلتر شکن وصل شدی. حداقل جی میل دیگه فیلتر شده.

گلریز چهارشنبه 5 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 12:13 ب.ظ http://golrizfarmani.blogfa.com

مرسی بهزاد، خوبه احساس همدردی..
خیلی احساس نمی دونم حماقته یا چی یا .. !منتظر یه جواب ایمیل کاری مهم هستی، هر کار می کنی باز نمی شه! بعد یه طوریه که نمی گه بهت که این فیلتر شده که! فکر می کنی سرور ایراد داره، یا اینترنت قطع شده، یه ساعت صبر می کنی، با کامپیوتر، با موبایل.. با همه چی امتحان می کنی!
بعد می بینی همه چی باز می شه که! بعد می ری با بدبختی (برای من سخت استفاده از فیلتر شکن خب، چون خیلی سرعت رو میاره پایین) با فیلتر شکن وصل می شی و می بینی بعله باز شد!
بعد به اینجا هم ختم نمی شه که! از جی میل برات ایمیل میاد که به طور مشکوکی از یه کشور تو افریقا به ایمیل شما دسترسی پیدا کردن!!! حالا بیا بگو بابا بخدا خودم بودم!
و این داستان ادامه داره... چون اون ایمیل رو می گیری و جواب می دی و بعد الان باز بعد 2 روز منتظر جوابشونی و ..

یه نکته دیگه هم اینکه دیروز روزنامه نوشته بود، بخاطر فیلم مذکور بیایم اسکار رو تحریم کنیم و حالا که بعد از کلی بالا و پایین فیلم مورد نظر خوشبختانه انتخاب شده و فیلم خوبی هم هست نفرستیمش!!!!!!!!!!!!!!
* یعنی به نظر من یه حبه قند حتی اگه رتبه ای نیاره، ارزش جهانی دیده شدن رو داره! خیلی از نظر تصویری فیلم زیباییه.. خوبه دنیا یه کم زیبایی های زندگی ایرانی رو هم ببینه..

ببخشید این همه نوشتم!

شیوا دوشنبه 10 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 02:07 ب.ظ

سلام آقا بهزاد
کاش به همین جا ختم می شد که به زور فیلترشکن کارامونو حداقل انجام می دادیم. این مملکت بی صاحب به معنی واقعی که با زندگی هممون دارن بازی می کنن. امروز دلار داره می رسه به ۳۵۰۰. دارم از ناراحتی سکته می کنم.من و همسرم که مدتها بود دنبال کارای ادامه تحصیلمون بودیم و حالا با این وضعیت چه طور از جامون جم بخوریم. ارزش بی اندازمون کمتر از یک سوم شده. اصلا کسی از این آقایون هم به روی خودش نمیاره . داغون شدیم.

م ه ر د ا د چهارشنبه 12 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 12:14 ب.ظ

جی میل یکی دو روزه که باز شد! ولی به هر حال کار کار اشتباهی بود. کلاً سانسور کردن و فیلتر کردن خیلی بی احترامیه بزرگیه بابت اینکه یعنی: تو نمیفهمی و من میفهمم. نکته بعدی اینه که من فکر میکنم این مساله برای سرگرم نگه داشتن مردم به علت فشارهای فراوانی هست که روی مردمه. مثلاً جالبه همزامان با آغاز دور جدید تحریم ها و فشار اقتصادی بیشتر این سه بار اخیر که ایران بودم متوجه میشم که مثلاً گشت ارشاد بیشتر به مردم گیر میده. بابت اینکه ذهن مردم درگیر مسائل دیگه ای بشه. مثلاً باید توجه داشت که چرا ساعت 5 بعد از ظهر که دیگه بازار تعطیل شده دلار از 2900 تومان به 3250 تومان برسه و فردا صبح بشه 3500 تومان. بازاری ها هم امروز برای اولین بار اعتصاب کردند ولی فرقی براشون نمکنه چون اجناس رو گرونتر میفروشند و مردم فشار میاد روشون! چون قدرت خریدشون الآن حداقل به نصف رسیده اگه نگیم یک سوم شده.

م ه ر د ا د چهارشنبه 12 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 12:20 ب.ظ

درد مردم واقعاً جنس متفاوتی پیدا کرده و پرخاش کردن بیش از حد رو در خیابون های شهر میشه دید. خیلی ناراحتم چون هیچ وقت ایران اینطوری نبود حتی بعد از انتخابات. مردم واقعاً تحت فشار هستند و جالبه برای من که ساعتها تلویزیون به بحث فیلم توهین آمیزی که یک آدم ابله خواسته یا ناخواسته گذاشته رو اختصاص میده ولی حتی خبرنگاران با وزیر اقتصاد یا رییس جمهور در این بابت صحبت نمیکنند. واقعاً گناه داریم و چه گناهی کردیم که قربانی خودخواهی اوباما، نتانیاهو و رهبران پر ادعای دنیا شدیم! جالبه توی ایتالیا واسه انرژی هسته ای رفراندوم گذاشتند که آیا بگذارند یا نه! مردم گقتند نه و واسه همین ایتالیا دور انرژی هسته ای حتی به صورت صلح آمیز رو خط کشیده. درسته اینها همش بهانه های بازی سیاسی برای طرفین هست. ولی آیا زمان اون نرسیده که کمی بررفتارمون تجدید نظر کنیم؟ روزهای بسیار تلخی رو شاهد هستیم و باید توجه کنیم که این روزهای تلخ هنوز با دویست میلیارد دلار ذخیره ارزی که به اتمام رسیده از هفت سال پیش و نفتی که به بیش از 170 دلار نیز فروش رفت اینطور هستیم. چقدر خودخواهی! چقدر ناعدالتی!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد